2014. április 19., szombat

Accel World


Accel World:
Év: 2012
Műfaj: akció, fantasy, iskolai élet, romantikus, sci-fi, shounen
Hossz: 24 rész





2046-ot írunk. Egy új játék jelent meg, a Neuro Linker. Ezen felcsatlakozhatunk a világhálóra, s saját magunk által kialakított avatárokkal játszhatunk. Ez a játék alapvető eszköz lett a mindennapokban. Minden második ember kezében ilyen kütyü van, ott élik le fél életüket...
Milyen érdekes... csak sajnos nem 24 részen keresztül. Én kb. a 10. részig bírtam, ott feladtam. A grafikája kitűnő, de a történet nem. Lehet, hogy csak én vagyok így vele, de nem tetszett. Ehhez sajnos nem tudok mit hozzáfűzni. Az, hogy azt nézzem több, mint 20 részen keresztül, hogy ilyen játékokkal játsszanak a jövőben, nem az én világom, de aki szereti a játékokat, a furcsa szerelmet, a fordulatokat, a harcot, mindenképp nézze meg.

Grafika: 10/10
Történet: 6/10

Kapcsolódó művek:
Accel World OVA, 2012-2013. 2 rész
Accel World Special, 2012-2013, 8 rész
Sword Art Online, 2012, 24 rész
Accel World manga, 2012- ?
Sword Art Online & Accel World: Versus : light novel, 2011, 1 fejezet.

AMV:

Pillanatképek:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése