2014. június 18., szerda

Arcana Famiglia


Arcana Famiglia:
Év: 2012
Műfaj: akció, bishounen, harcművészet, fantasy, mágia, romantikus, shoujo, szamurájos, szupererő
Hossz: 12 rész
A történet a Regalo nevű szigeten játszódik. Itt van egy szervezet, minek neve az Arcana Famiglia. Tagjai szövetséget kötöttek a Tarocco kártyákkal, s ennek köszönhetően különleges képességeket kaptak. Feladatuk a szigeten élő emberek védelme.
Mikor a családfő úgy dönt, hogy visszavonul, bejelenti, hogy megrendezi az Arcana Duellót: a győztes lesz a Famiglia feje, plusz még a lányát is megkapja.

Ezt az animét hatalmas kínszenvedések árán kezdtem el. Semmi lelki erő nem vitt rá, de nagyon sokan ajánlották és mondogatták, hogy nézzem meg. Ezért egyik koleszos délután nekiláttam.
Őszintén? Nem a kedvencem. A történet tetszett, de nem annyira, hogy 2 nap alatt befejezzem. 1 héten keresztül néztem. Az utolsó részeken izgultam, mikor azt vártam, ki nyeri meg a Duellót. Kedvenc szereplőm nem volt, nem kötött semmi ehhez az animéhez, csak azt vártam, hogy végre megtudjam ki nyer.

Grafika: 9/10: nagyon tetszett, az épületek ki voltak dolgozva, a szereplők mind mások voltak.
Történet: 8/10: már leírtam a véleményem, nem részletezem tovább. :)

Kapcsolódó művek:
La storia della Arcana Famiglia Special: Capriccio - stile Arcana Famiglia, OVA, 2013, 1 részLa storia della Arcana Famiglia, Visual Novel
La Storia della Arcana Famiglia: Yuureisen no Majutsushi - Speciale Episodio, Visual Novel

AMV:


Pillanatfotók:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése