2014. június 21., szombat

Kyoukai no Kanata


Kyoukai no Kanata:
Év: 2013
Hossz: 12 rész
Műfaj: akció, fantasy, mágia, romantikus

Nem bántam meg, hogy nekikezdtem ennek az animének. 
Ez ilyen tipikus levadászlak, de mégse, mert belédszerettem dolog.
A történet elején még azt hittem, hogy Kanbara Akihito egy átlagos fiú, így mikor Mirai megjelent, s leszúrta, majdnem kisebb idegösszeroppanást kaptam, hogy nemár, az első részben meghal a kedvenc szereplőm. De szerencsére erről szó sem volt, ugyanis Akihito halhatatlan. Mirai munkája, hogy levadássza a youmukat, akik egyfajta gonosztevő démonok.
Mirai több dologgal próbálkozik, hogy megölhesse Akihitot, ugyanis ezt a parancsot kapta. A fiú egy nagyon veszélyes, nem mindennapi élőlény.
Ám ahogy Mirai jobban megismeri Akihitot, aki egyébként szemüvegmániás, kezdd lemondani arról a dologról, hogy megöli. De sajnos ez nem ilyen egyszerű...
A történet közben feltűnnek mellékszereplők, akiknek nagyobb szerepe is lesz a történetben. Név szerint Nase Mitsuki, és Nase Hitomi. 

Történet: 10/10
Grafika: imádtam, egyszerűen lenyűgöző volt! :) 10/10

Kapcsolódó művek:
Kyoukai no Kanata Special, 2014





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése