2014. június 28., szombat

Strike the blood



Strike the blood
Év: 2014
Hossz: 24 rész
Műfaj: akció, dráma, fantasy, mágia, vígjáték

Hmm.. Hmmmm.... Ez egy nehéz kérdés. Nem tudok mit hozzáfűzni. Egyszerűen nagyszerű. :D
Mint már írtam, utálom a vámpírokat. Mindenféle változatban... :D De ez az anime nem tudom miért, de megfogott. Talán mert nem mindennapi történet. Talán mert nem csak vámpír a főszereplő. Talán mert... nem tudom.:D
A történet főszereplője Akatsuki Kojou, aki átlagos középiskolás fiú volt. Iskolába járt, haverokkal szórakozott, sportolt... ám egy nap Ős lett belőle. Ami nem kis dologgal ruházta fel: nemcsak a negyedik Ős lett, de még vámpír is! 

Japánban létezik egy mesterséges sziget, ahol a vámpírok, és félig állat félig ember lényeg élnek. Mivel a Negyedik Ős megjelenése hatalmas aggodalmat keltett, Himeragi Yukina kapta azt a csodálatos feladatot, hogy legyen Kojou megfigyelője. (csak nekem jut eszembe a magyar Kojo? :'D)
Nem mindennapi történet, rengeteg humorral, a fiúknak kedvező jelenetekkel. 
És mint általában, a főszereplő srácba zúg bele az összes lány - akik valljuk be, nem csúnyák..:D Szóval ajánlom mind fiúknak, mind a lányoknak.:D
(Egyébként ha már választani kellett, én inkább Yaze-t választottam volna :P)


Grafika: 10/10* hibátlan. Mindenre odafigyeltek, rendesen ki volt dolgozva. Le a kalappal.:D
Történet: 9/10: azért adok csak 9 pontot, mert észrevettem pár hasonlóságot egy-két animével... De ezt majd egy másik menüpontban..:D

Kapcsolódó művek:
Strike the blood OVA, 2014.
Strike the blood manga, 2013- napjainkig.

Pillanatfotók:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése