2014. szeptember 27., szombat

Kuroko no Basuke


Kuroko no Basuke


Év: 2012
Hossz: 25 rész
Műfaj: iskolai élet, shounen, slice of life, sport, vígjáték


Történetünk a kosárlabdáról szól. Hogy őszinte legyek, második nekifutásra sikerült végére érnem. Bár most annyira megszerettem, hogy pár nap alatt kivégeztem az első évadot. :D

KagamiTaiga egy amerikai srác, akinek célja, hogy Japán legjobb kosarasa legyen. Elsős a Seirin Magániskolában. Minden megvan benne, amire szüksége van a kosárlabdához: magasság, erő, s minden értéke magasan veri az átlagosat. Itt találkozik Kuroko Tetsuya-val, aki az egykori Csodák Generációjának titokzatos tagja. Miután Kagami rájön, hogy se cselezni, se kosárra dobni nem tud, elgondolkozik rajta, hogyan is lehetett tagja a Csodák Generációjának. Ám Kuroko titkos képessége hamar megmutatkozik. Egyezséget kötnek, miszerint Kagami lesz a fény, a legjobb játékos, míg Kuroko lesz az árnyéka, aki a legjobbá teszi.
Idővel találkozhatunk minden Csodák Generációs taggal.
Nekem nagyon tetszett, minden rész után kosarazni akartam. >< A szereplők nagyon kidolgozottak, imádtam a meccseket. 

Grafika: 9/10
Történet: még egy sportos animét sem láttam, de azt hiszem van egy új kedvenc műfajom.:D 10/10








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése