2014. június 30., hétfő

Attack on Titan


Attack on titan:
Év: 2013
Hossz: 25 rész
Műfaj: akció, dráma, fantasy, horror, kaland, misztikus, shounen, tragédia

Te jó ég! Ez az anime valami elképesztő volt *-*
De olyan nehezen álltam neki... minden animés oldal második képén ezek a szereplők voltak. Komolyan tudtam a szereplők neveit, mielőtt megnéztem volna.:'D És 2 napja rászántam magam arra, hogy megnézzem. Este 11-kor nekiláttam az első résznek. És hát még akkor eljutottam az ötödikig. :'D Konkrétan a rabja lettem *q* Tegnap fejeztem be, és alig bírom elhinni, hogy milyen hülye vége lett. >< 


A történet egy olyan világról szól, ahol emberek és óriások élnek. Ezek az óriások semmi mást nem esznek, csak embereket, így ők 3 fallal vették körül területeiket. 50 méteres falak, hogy az óriások nem tudjanak átjutni rajta. Ám egy megjelenik egy kolosszális nagy óriás, aki lazán át tud nézni az 50 méteres fal felett...és berúgja a kaput. Az óriások beözönlenek, s hatalma vérengzésbe törnek ki. Itt jelennek meg a főszereplők: Eren, Mikasa és Armin. Mind gyerekek még. Mikasa elvesztette szüleit még régebben, Armin szülei a falon kívül voltak, Eren anyját a szemük láttára falja fel egy óriás... Eren ekkor elhatározza, hogy minden egyes óriást meg fog ölni, és megbosszulja anyja halálát. De mit is tehet egy kisgyerek ellenük?
Ahogy telik az idő, képzett "katonák" lesznek. Rengeteg harc van ebben a műben, olykor-olykor néhány rész mosolyt csal az arcunkra. Nagyon komoly részek is vannak benne, a néző teljesen bele tudja magát képzelni a helyzetbe. Egyszerűen nagyszerű! :D

Történet: 10/10* : egyszerűen imádtam. A szereplők jól ki voltak találva, mindenkinek megvolt a maga személyisége. Mindenkinek volt valami oka, ami miatt emellett az élet mellett döntött.
Grafika: 10/10: nagyon kidolgozott. Szerintem még nem láttam ilyen kidolgozott művet. Bár kicsit zavart néha hogy a szereplők körvonalai túl vastagok voltak, de egyébként nagyon profi lett.:D

Kapcsolódó művek:
Attack on titan movie 01: Crimson Bow and Arrow, 2014.
Attack on titan movie 02: Wings on Freedom, 2015.
Attack on titan Recap: Since that day, special, 1 rész, 2013.
Attack on Titan: Another Story of the 104th Trainee Squadm OVA, 2014.
Attack on Titan: Chibi Special, 9 rész, 2013-2014.
Attack on titan Ilse's Journal, OVA, 1 rész, 2013.
Attack on titan manga, 2009- napjainkig.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése