2014. június 30., hétfő

Noragami



Noragami
Év: 2014 
Hossz: 12 rész
Műfaj: akció, dráma, kaland, shounen, vígjáték

Egy AMV-ben leltem rá eme csodás remekműre. Ahogy kiderítettem a szereplő nevét, majd az anime címét, el is kezdtem. 
2 délutánomat rááldoztam, de megérte! Valami elképesztő egy anime! :D
A történet főszereplője egy volt hadisten, Yato, akinek legfőbb célja, hogy senki ne felejtse el. Mivel nincs háború, ezért szépen lassan a feledés homályába veszne, így az imádságokat "begyűjtve" minden elkapott démonért kap egy kis aprópénzt. Szentélyt akar magának építeni, hogy az emberek újra felfigyeljenek rá. De mivel jelenleg nincs otthona, a fegyverei szépen elhagyják, míg rá nem talál egy fiúra. Yukine egy nagyon erős fegyver, s először nagyon nem szívleli Yato-t, akinek esze ágában sincs Yukine-t elengedni.
Ám mint az animék többségébe, ide is kell egy lány, aki után epekedhet a főszereplő fiú. Ez a lány lesz Hiyori, aki egy baleset miatt megismeri Yato-t...

Történet: 10/10
Grafika: egyszerűen imádtam*-* 10/10 

Kapcsolódó művek:
Noragami OVA, 2 rész, 2014.
Noragami manga, 2010-napjainkig.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése