2014. június 21., szombat

Kaichou wa Maid-sama


Kaichou wa Maid-sama:
Év: 2010
Hossz: 26 rész
Műfaj: iskolai élet, romantikus, shoujo, vígjáték

Ahhoz képest, hogy nagyon nehezen kezdtem el ezt az animét, 2 nap alatt végignéztem, mert egyszerűen nem tudtam abbahagyni. 
Ayuzawa Misaki célja, hogy olyan iskolát hozzon létre, ami mintának szolgál a többi középiskolának. Diáktanács-elnökként harcol a lányok "jogaiért", mivel az iskola nemrég lett csak koedukált, s fiútöbblet van. 
De mint mindenkinek, neki is van egy titka, amit szeretne magának megtartani: egy szobalány kávézóban dolgozik iskola után. Ám egy nap lebukik legfőbb ellensége előtt, Usui előtt. A fiú törzsvendég lesz. 
Természetesen már az első résznél tudja mindenki, mi lesz a vége, de úgy érzem hiba lett volna, ha ezt az animét nem nézem meg. Sokat nevettem rajta, hatalmas fordulatok voltak benne.
Nálam hatalmas szó, ha nem fantasy-animére mondom, hogy imádtam. :D

Történet: 10/10
Grafika: 7/10.

Kapcsolódó művek:
Kaichou wa Maid-sama LaLa Special, 2010.
Kaichou wa Maid-sama Special, 2011.
Kaichou wa Maid-sama manga, 2005-2013.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése