2014. június 21., szombat

Inu x Boku SS


Inu x Boku SS
Év: 2012
Hossz: 12 rész
Műfaj: bishounen, fantasy, romantikus, shounen, vígjáték

Főszereplőnk egy lány, kinek ereiben youkai-vér csörgezedik: Ririchiyo Shirakiin. Különleges képessége miatt szülei nem törődtek vele, főképp szolgák, cselédek nevelték fel. Mássága miatt bántották őt, s emiatt falat épített maga köré. Nem tud egy normális kapcsolatot kiépíteni semkivel, nem bízik senkiben, mindenkit megbánt.
Mikor az Ayakashi Kan bérházba költözik, maga mellé kap egy testőrt, Soushi Miketsukamit. A lány nem örül ennek, ugyanis pontosan amiatt jött ide, hogy egyedül legyen.
Nekem nagyon irritáló szereplő volt egy a lány, nagyon utáltam. De valahogy végignéztem. Szerintem a kíváncsiság hajtott, hogy Miketsukami akaratereje megváltoztatja-e azt a lányt. De az utolsó rész befejezésével sem voltam elégedett vele. 
Történet: nem mindennapi történet, tetszett, hogy nem csak egyetlen szél futott benne, hanem a mellékszereplők életében is jócskán beleláttunk. 9/10
Grafika: nem találtam benne hibát, a grafikáját imádtam! 10/10

Kapcsolódó művek:
Inu x Boku SS Special, 2012.
Inu x Boku SS manga, 2009- napjainkig.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése