2014. július 14., hétfő

Guilty Crown


Guilty Crown

Év: 2011
Hossz: 22 rész
Műfaj: akció, fantasy, mecha, sci-fi, shounen

Hát ...őőő... igen. Guilty Crown. Az anime, amiben az elején minden szereplőt szeretsz, utána majdnem mindet megutálsz. 
Egy olyan világban vagyunk, ahol egy Apokalipszis nevű vírusban szenvednek és halnak meg az emberek, mindezt az Elveszett Karácsonynak köszönhetik, ami 10 éve történt. Azóta a nap óta Japán teljesen megváltozott.
A történet Ouma Shu-ról szól, aki egy átlagos középiskolás diák egészen addig, amíg Inori, az Egoist énekese és a Sírásók tagja meg nem találja a fiú rejtekhelyét. A lány elviszik, a fiú nem tesz semmit, hogy megmentse. Ám egy kis robotka egy feladatot ruház Shu-ra: egy szert kell eljuttatni Gai-hoz, a Sírásók fejéhez. Minden szép és jó, oda is talál a fiú, ám egy véletlen során a szer Shu testébe kerül, így a fiú képes Void-okat kihúzni az emberekből. A Voidok azok a tárgyak, amik az ember lelkét formázzák meg. Ez természetesen emberenként más, mindegyiket más-más célokra lehet használni. Nem utolsó sorban majdnem mind tökéletes fegyver is.
Hatalmas fordulatok vannak benne, mikor a néző már azt hiszi, ennél nem lehet rosszabb, minden felborul. 
Konkrétan megutáltam Shu-t. Az első résznél sem szerettem. Nyafogós, szótlan, sírós fiú volt, aki szinte semmire sem volt képes. Majd átváltozott egy zsarnokká, képes volt saját barátait feláldozni, etc... Talán a végére kicsit, nagyon kicsit megszerettem. Telán.:'D De ez csak az én véleményem.
Nekem személy szerint Gai volt a favourit. :D

Történet: 9/10: nem mindennapi történet, tetszett.:)
Grafika: 10/10: semmi hibát nem találtam benne. Lenyűgöző volt! :)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése