2014. július 16., szerda

Hakuouki


Hakuouki

Év: 2010
Hossz: 12 rész
Műfaj: akció, bishounen, dráma, misztikus, shoujo, szamurájos, történelmi, tragédia 

Tegnap kezdtem el nézni, és ma fejeztem be, ami nálam annyit tesz, hogy ez egy remek mű! :D
Végre találtam egy olyan animét, ami nem csöpög a romantikától, hanem van benne harc, vér, küzdelem, minden, amit szeretek.:33

A történet a régi időkben játszódik. (Ha jól emlékszem, a XIX. században. ><)


A történet főhőse Yukimura Chizuru, aki fiúnak álcázza magát, s apja keresésére indul, mivel megszakadt vele a kapcsolata. Edo-ból Kyotóba megy, hogy ráleljen apjára, ám ekkor roushiba ütközik, akik megtámadják. Ekkor a Shinsengumi tagjai megmentik őt. Először meg akarják ölni, de az egyik tag azt javasolja, vigyék haza, faggassák ki, majd utána döntsenek sorsáról. Ekkor számtalan dologra fény derül: kis is valójában Chizuru, mi volt az apja, milyen gyógyszer fejlesztett ki. 
Úgy döntenek, életben hagyják a lányt, ugyanis nekik is céljuk megtalálni az apját. Így hát védelmükbe veszik.
Betekinthetünk Japán történelmébe, rengeteg harcot láthatunk. (meg persze jó pasikat.:3)
Nekem személy szerint nagyin tetszett, már alig várom, hogy elkezdjem a második évadot! *-*

Történet: nagyon megragadott, bár pár helyen nem voltam képbe a dolgokkal, de azért a fordító kommentárjai sokat segítettek. :) Nem mindennapi, van benne bajtársiasság, bátorság, harc, minden, ami az én kedvencem. *-* 10/10.
Grafika: le voltam nyűgözve. Teljesen átadta annak a régi kornak a "hatását." Valahogy mintha egy régi filmet néztem volna, de mégsem találtam hibát a grafikában. Minden szereplő alaposan ki van dolgozva, a harcok nem két villanásból állnak, a hátterek pedig nagyon szépek. Sokszor azt sem tudtam, mit nézzek: a feliratot, vagy a grafikára összpontosítsak.:'D 10/10






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése