2014. június 21., szombat

Inuyasha


Inuyasha:
Év: 2000-2004.
Hossz: 167 rész (113 részt szinkronizáltak magyarra)
Műfaj: akció, bishounen, dráma, fantasy, romantikus, shounen, történelmi, tragédia, vígjáték.

Életem legelső animéje. Mikor megláttam az első részt, beleszerettem. Pontosabban Inuyasha-ba, azt hiszem. :$
Főszereplőnk, Inuyasha egy fél-démon, mivel apja kutyadémon volt, anyja pedig halandó nő. Szülei meghaltak, testvére, Sesshoumaru pedig megveti őt. Nincs családja, csak egy lány, Kikyo, akit szerethet. Minden jól megy, amíg Inuyasha meg nem kaparintja a négy lélek ékkövét. Ekkor Kikyo egy szent nyílvesszővel egy fához szögezi Naraku cselszövése miatt.
Kikyo elégetteti magát és az ékkövet. Ám arra senki nem gondol, hogy egyszer jönni fog egy lány, aki Kikyo reinkarnációjaként jön a világra a XX.században. Ekkor lép színre Higurashi Kagome, kiben az ékkő van. Egy nap beleesik a házuknál levő kútba, s a Sengouu-korban találja magát. Mivel a démonok, féldémonok, szellemek megérzik az ékkő jelenlétét, Kagome élete veszélybe kerül.
Kagome lesz az, aki megtöri a szent nyílvessző hatását, bár Inuyasha először azt hiszi, hogy Kikyo az. Itt kezdődik el igazán a történet. Inuyasha kiszabadul, a szent ékkő újra felbukkant. Kaede, az öreg papnő egy nyaklánccal pecsételi le Inuyasha-t, így amikor Kagome azt mondja:- Fekszik!, Inuyasha a földön landol.
Egy baleset során Kagome összetöri több darabra az ékkövet, így neki és Inuyashának nem marad más választása, együtt kell összeszedni a darabokat. Kezdetleges utálatuk hamar megváltozik egymás iránt. Később több szereplővel ismerkedhetünk meg, Kikyo is visszatér. Vajon mi lesz az egésznek a vége?

Történet: 1 hét alatt kivégeztem a 167 részt, a Kanketsu-hent-, és a 4 mozifilmet. Kell több?:D 10/10
Grafika: néha kidolgozatlan a háttér, vagy egyes csatajeleneteknél a szereplők. 7/10.

Kapcsolódó művek:
Inuyasha Movie 1: 2001
Inuyasha Movie 2: 2002
Inuyasha Movie 3: 2003
Inuyasha Movie 4: 2004
Inuyasha. The Final Act: 2009-2010.
Inuyasha manga, 1996-2008.





1 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Szintén életem első animéja, még most is szeretem Inuyashát, és az egészetúgy ahogy van. Többször láttam már szinkronnal felirattal és a mai napig szívesen megnézem. Épp ma reggel láttam a Movie 2-t, Kastélya tülör mögött :D

    VálaszTörlés