2014. április 20., vasárnap

Ao No Exorcist

Ao No Exorcist
Év: 2011
Műfaj: akció, dráma, fantasy, kaland, shounen, szupererő, tragédia, vígjáték

Hossz: 25 rész

Létezik 2 világ, amik olyanok, akár két tükör. Az egyiket az emberek lakják (Assiah), míg a másikat démonok (Gehenna). Nincs átjárás a két világ között, de a démonok mégis képesek átjönni, megszállni embereket. Az Assiah világban egy ember sem képes befogadni a hatalmas erejű Sátánt, de mégis született egy fia, Rin Okumura, aki félig ember, félig démon. Az Egyház nevelte fel. A Sátán azt reméli, fia segít neki tervei megvalósításában, ám Rinnek esze ágában sincs apja nyomdokaiba lépni, ezért hát beáll ördögűzőnek. Itt kezdődik a történet. 

Hogy mi a véleményem? Egyszerűen imádom. 25 részt kivégeztem 2 nap alatt. A történet remekül ki van dolgozva, van benne humor, és nem az az erőltetett. Van benne valami, ami megragadja a nézőt, s nem engedi el addig, míg be nem fejezte. A vége hatalmas csattanó, kb. 3-szor néztem meg egymás után. :D
Imádom ezt az animét, amióta csak megláttam. Aki szereti az izgalmat, a harcot, a humort, mindenképpen ezt ajánlom neki.

Grafika: 9/10: egyszerűen lenyűgöző grafikával töltötték fel ezt az animét. A harcjelenetek, gyakorlások, a szereplők, mind annyira kidolgozottak, hogy én ezt besorolnám egy 2014-es animének szerintem. :D Bár volt pár apró hiba benne, ami miatt 9-re értékelem.:)

Történet: 10/10: először vonakodva álltam neki, a címéből kiindulva: ördögűző. Valami olyasmi jutott először eszembe, hogy jajj, piros ruhás, ördögszarvas, ördögfarkos valamiket kell üldözni. De kellemesen csalódtam. Nem mindennapi ötletet valósítottak meg! :)

Kapcsolódó művek:
Ao no Exorcist Movie, 2012
Ao No Exorcist Special: Ura Eku, 2012, 10 rész
Ao No Exorcist Special: Runaway Kuro, 2011
Ao No Exorcist manga, 2009-?
Ao No Exorcist DJ: Squall, 2011, 1 fejezet

AMV:



Pillanatképek:











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése