2014. június 28., szombat

Sukitte Ii Na Yo


Sukitte Ii Na Yo:
Év: 2012
Hossz: 13 rész
Műfaj: iskolai élet, romantikus, slice of life, shoujo

Mivel én fantasy rajongó vagyok, megveszek az olyan könyvekért, filmekért, animékért és mangákért. Ezért is furcsa, hogy imádtam ezt a történetet. 
Ez egy teljesen átlagos középiskolai történet. 
Tachibana Mei egy átlagos lány- leszámítva, hogy nem barátkozik senkivel. Nincs egy barátja sem, ami a múltba vezethető vissza. Szótlan, mindent eltűr, nem beszél senkivel. Ám egy nap összehozza a sors Yamato-val, aki első pillantásra- pontosabban érintkezésre- beleszeret a lányba. Mei eleinte hűvösen kezeli a helyzetet, nyűgként tekint a fiúra, de mivel ez egy romantikus történet, várható a vége..:D Sok megpróbáltatáson át kell esniük, gondolok itt riválisokra. De vajon mi lesz a vége?:D
Talán azért ragadt a szívemhez ez a mű, mert én még talán szerencsétlenebb vagyok a szerelemben, mint Mei. És hát, talán kicsit fel is ismertem magam a lányban.:D

Grafika: imádtam. *-* 10/10
Történet: 10/10

Kapcsolódó művek:
Sukitte Ii Na Yo manga, 2008-napjainkig.
Sukitte Ii Na Yo OVA, 2013.

Pillanatképek:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése