2014. június 30., hétfő

Uta no Prince-sama Maji Love 1000%


Uta-no Prince-sama
Év: 2011 
Hossz: 13 rész
Műfaj: bishounen, iskolai élet, romantikus, shoujo, vígjáték, zenés.

Mi az első dolog, ami eszembe jut róla? A jóóóó pasik.:3 Komolyan hajlandó voltam végignézni, hogy 6 ilyen fiú beleszeret egy lányba. Mikor kb. a szerelmi életem a romokban.. najó, nincs is olyanom..:'D
Komolyan elgondolkoztam, hogy kit is választanék a csajszi helyébe..:3
A történet egy iskola körül forog: olyan iskola, ahol sztárokat és dalszövegírókat faragnak az emberekből. Vajon miféle iskola is ez? És mi van akkor, ha 6 fiú egy dalszövegírót akar magának? Nincs más választás: egy csapattá kell válniuk kisebb nagyobb sikerrel.:D
Minden karakter kap egy-egy részt a történet elején, mindegyik karakter be lesz mutatva. Nagyon összhangban van a történet és a zenék, ugyanis nincs olyan rész, amiben ne énekelne valaki...
Nagyon irritáló volt, hogy Haruka drága szeme sárga volt. Komolyan mindenhol sárga foltokat láttam utána ~
Minden egyes fiúnak megvan a maga személyisége, ami miatt nem tudod abbahagyni. Nem tetszett annyira ez az anime, de egyszerűen nem tudtam úgy abbahagyni, hogy ne jussak a végére. De mikor az első évad végére értem, és szinte minden fiúka ilyeneket mondott:
- Szere..tem a zenéd... Imád..om ahogy zenélsz, stb... legszívesebben kidobtam volna a tabletemet az ablakon vagy kettétörtem volna (ami egyébként majdnem megtörtént. :'D)
A második évadot nem tudom megnézni. Egyszerűen nem visz rá a lélek..~~

Történet: nem mindennapi, de nem is a legjobb.. 8/10.
Grafika: 10/10.

Kapcsolódó művek:
Uta no Prince-sama: Maji Love 2000%, 13 rész, 2013.
Uta no Prince-sama: Maji Love 2000% Special, 1 rész, 2013.
Uta no Prince-sama: Maji Love 3, 2015-?
Uta no Prince-sama, 2 kötet, 2009-2012.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése