2014. június 30., hétfő

Zero no Tsukaima


Zero no Tsukaima:
Év: 2006
Hossz: 13 rész
Műfaj: akció, ecchi, fantasy, iskolai élet, kaland, romantikus, seinen, vígjáték

Hogy álltam neki ennek az animének? Nézzük csak... minden második AMV-ben benne volt. És konkrétan a hajamat tépkedtem már tőle. És így elkezdtem...
Első rész: totális agyf*sz (elnézésüket kérem a csúnya szó használata miatt, kicsillagoztam.) Nekem teljesen leamortizálódott az agyam. Komolyan. Ültem, és gondolkodtam, hogy ki az az ép elméjű ember, akinek ilyen kipattant a fejéből? És én miért nem kezdtem még neki ennek az animének?
Létezik egy világ, amiben két hold van. Akaratlanul is azon gondolkodtam, hogy vajon miért kék és rózsaszín? Talán mert Saito haja kék, Louise-nak meg rózsaszín?:D Na mindegy.
Tristein városában áll egy iskola, ahova nemesek járnak. Tudni kell, hogy azokat nevezzük nemesnek, akik varázserővel vannak megáldva.
Louise egy szép kis becenevet vívott ki magának: Nulla-Louise. Mivel tehetségtelen varázsló, sokat gúnyolják. S vajon miért lett nevetség tárgya a bizalmas-idézéskor? Mert egy közembert idézett meg. Saito ekkor kerül a képbe. Különös kapcsolat épül ki köztük. Louise szinte kutyaként bánik a fiúval, akinek persze ez az egész mind furcsa és szokatlan eleinte.
De mi is lesz velük? Hatalmas csattanó a vége ennek az aranyos kis történetnek. :)

Történet: 9/10
Grafika: 8/10.

Kapcsolódó művek:
Zero no Tsukaima: Knight of the Two Moons, 2007, 12 rész.
Zero no Tsukaima: Princess no Rondo Picture Drama, 2007-2008, 7 rész.
Zero no Tsukaima: Princess no Rondo Special, 2008, 1 rész
Zero no Tsukaima: Princess no Rondo, 2008, 12 rész
Zero no Tsukaima F, 2012, 12 rész.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése