2014. július 2., szerda

2. Hasonlóságok: Akatsuki Kojou



Nézzük csak...
Akatsuki Kojou. Már a neve is. Persze tudom, hogy nagyon sok szereplőnek van azonos neve.. De nekem akaratlanul is mindig a Naruto-ból ismert Akatsuki-k jutottak az eszembe.:D

Nézzük meg a múltját. Kosarazott.... És az a kék haj. Nem ismerős? :D Mert nekem igen:
Kuroko Tetsuya. ;)
Kuroko: 

 Kojou: 



Egyéb szereplők?
Sayaka az Another-ből hasonlít Akazawa Izumi-ra. Nem csak külsőleg, hanem személyiség szerint is.
Izumi: 
Sayaka: 
Natsuki-ról mindig minden részben a Rozen Maiden jutott eszembe. Talán mert olyan típusú ruha volt rajta mindig.:o
Nekem az egész grafikája annyira hasonlított a Boku wa Tomodachi ga Sukunai-éhoz. :o Nem tudom miért. :(

Tudjátok mit tudtam még meg?:3
A karakterdesing Keichii Sano munkája volt, aki a Toaru Majutsu no Index II animációs rendezője is volt. ;)
És még valami:
A látványtervezője ugyan az, mint a Deadman Wonderland-é is, Michie Watanabe. :)



Jobb vagyok, mint egy FBI-os. Muhahaha.  ~.~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése