2017. június 20., kedd

10 kedvenc anime idézetem ~Yume



1. Hinata vallomása:

Mindig csak sírtam és feladtam, még mielőtt megpróbáltam volna. Sokszor fordultam rossz irányba, de te segítettél megtalálni a helyes utat, Naruto-kun. 
Mindig téged követtelek, fel akartam zárkózni hozzád. Mindig melletted akartam sétálni. Mindigis melletted akartam lenni. 
Megváltoztattál engem Naruto-kun.
A mosolyod az, ami megmentett. Ezért nem félek attól, hogy meghalok, ha azzal meg tudlak védeni... Mivel... Szeretlek, Naruto-kun.


2. Soul Eater

Az emberek nem a haláltól félnek. A halál gondolata rémíti meg őket.


3. Kaleido Star

Ahol az álom véget ér, ott kezdődik a valóság.


4. Nana

Amikor 16 éves vagy, mindenkibe beleszeretsz. 17 évesen megismersz valakit, akit különlegesnek hiszel, de hamar 18 leszel, és már túl is vagy az első csalódáson. Mire betöltöd a 19-et, megtalálod azt, akit mindig is kerestél, de az érzések gyorsan változnak és csak 20 évesen újrakezdenél mindent. De legbelül tudod, hogy valaki csak Rád vár.


5. Elfen Lied

Van olyan dolog, ami attól szép, hogy nem lehet a miénk.



6. Bleach

A felejtés a végső halál.


7. Ao No Exorcist

Az élet egy katasztrófa. Szóval ha könnyű, rosszul csinálod.



8. Inuyasha (Kikyo)

A halottak azt kívánják, hogy újra élet költözzön beléjük. De ez csak hiú ábránd. Mindegy, én csupán egyetlen dolgot akarok: egy szívet. Annak  a szívét, akinek sosem fogom megengedni, hogy elfelejtsen engem, ameddig csak él.


9. Lovely Complex

Azt hiszem, nélküled semmit sem ér az életem.


10. Attack On Titan

Ha túl akarunk járni az ellenség eszén, akkor nem szabad a saját előítéleteink áldozatául esnünk.





~Yume-chan ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése